poniedzia艂ek, 18 kwietnia 2016

TRIKI - tylko dla p艂ci pi臋kniejszej! 馃拕 馃拝 ♛✿ ★♫

Ma艂e DIY po艂膮czone z livehack'ami!

 

Czy wy te偶 rozkminiali艣cie co by by艂o gdyby po艂膮czy膰 ze sob膮 dwie rzeczy?

Dam sobie r臋k臋 uci膮膰, 偶e ka偶dy. Bo w ka偶dym z Nas siedzi ma艂y Szerlok Holms.

Ja pomys艂y, kt贸re przysz艂y mi na my艣l postanowi艂am wcieli膰 w 偶ycie.

Przedstawie je Wam wraz z trikami moich kole偶anek,

niekt贸re bardziej znane niekt贸re mniej ale ka偶de u艂atwi膮 偶ycie cho膰 odrobink臋.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

#1. R贸偶o maniaczki -
kiedy wyje偶d偶amy ka偶dy z Nas chce zabra膰 jak najmniejszy i najl偶ejszy baga偶. W po艣piechu czy przeoczeniu czasem zapominamy o ma艂ych i ulubionych zazwyczaj rzeczach. Kiedy zapomnimy o kochanym skarbie jakim jest prasowany r贸偶, mo偶emy zast膮pi膰 go szmink膮. Rozprowadzaj膮c j膮 najpierw na d艂oni a p贸藕niej  lekko aby nie zrobi膰 sobie krzywdy wklepujemy w poliki.




#2. Samoopalacze
jest ju偶 wiosna, dni staj膮 si臋 cieplejsze i chcemy pokaza膰 kawa艂ek n贸g czy dekolt..niestety niekt贸re z nas s膮 tak blade a偶 艣wiat艂o si臋 odbija. Noo ja taka przynajmniej jestem. U偶ywaj膮c bezpo艣rednio samoopalaczy by艂am pomara艅czowa lub z plamami. Ostatnio zacz臋艂am 艂膮czy膰 go z balsamem po k膮pieli i nie do艣膰 偶e efekt utrzymuje si臋 d艂u偶ej to daje delikatny naturalny efekt ! polecam :3



#3. Twarde kredki
czy do oczu,brwi czy ust ka偶d膮 mo偶na chwilowo zmi臋kczy膰. Nieudane zakupy nie zawsze musz膮 ko艅czy膰 si臋 koszem na 艣mieci! Zbyt tward膮 kredk臋 trzymamy oko艂o 10 sekund nad 艣wieczk膮 lub innym 藕r贸d艂em ognia, do艣膰 wysoko tak aby p艂omie艅 lekko podgrzewa艂 produkt. Oczywi艣cie nie 艂adujemy gor膮cej kredki na oczko czekamy i lekko ch艂odzimy j膮. Kredka stanie si臋 delikatniejsza i mi臋ksza nie jest to efekt d艂ugotrwa艂y, trzeba powtarza膰 to przy ka偶dym u偶yciu no ale w ko艅cu kredka nie posz艂a na marne :) !



#4. Grrr zalane sk贸rki
nie jest trudno zala膰 sk贸rki przy malowaniu nawet tym najbardziej precyzyjnym co艣 zawsze si臋 nam wyleje. Przed malowaniem paznokcia sk贸rki i opuszki nas膮czy膰 oliwka lub olejem, wazelin膮 - uniemo偶liwi to zaschniecie i przyklejenie si臋 lakieru do sk贸ry. Drug膮 rzecz膮 mo偶e by艣 klej silikonowy. Tak samo smarujemy opuszki okolice paznokcia i sk贸rki klejem magic (klej szkolny po zaschni臋ciu jest prze藕roczysty) czekamy chwile a偶 podeschnie i malujemy nawet stop膮 ! P贸藕niej oczywi艣cie odrywamy klej i wychodzimy z pi臋knymi schludnymi pazurkami na miasto :)



#5. Klucze donik膮d
Ja osobi艣cie uwielbiam nosi膰 p臋czki kluczy ale nie lubi臋 u偶ywa膰 do Tego smyczy, kt贸re z pewno艣ci膮 u艂atwi艂yby mi wej艣cie do domu, czy otworzenie szafki. Postanowi艂am ozdobi膰 swoje klucze (ich g艂贸wki) w r贸偶nie podpowiedzi co do czego jest :) Efekty s膮 dwa : niepowtarzalne klucze i momentalne znalezienie klucza do zamku :)



To by by艂o na tyle moich ma艂ych u艂atwiaczy 偶ycia, podzielicie si臋 swoimi? 

Chcecie wi臋cej takich post贸w? :)

Czekam na wasze komentarze !

62 komentarze :

  1. Amazing products :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. czasem stosuj臋 ten myk ze szmink膮 i naprawd臋 super si臋 sprawdza! :))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj je艣li ci si臋 spodoba! ;)
    M脫J BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 jak zapomn臋 r贸偶u :3

      Usu艅
  3. Super wpisy :) Chcemy wi臋cej takich post贸w :* Kosmetyki nie ziemskie ^^ :) Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wi臋kszo艣膰 trik贸w znam, ale musz臋 przyzna膰 偶e tego z samoopalaczem nigdy nie pr贸bowa艂am. Musz臋 koniecznie spr贸bowa膰 bo jestem tak blada, 偶e jakbym stan臋艂a na tle 艣ciany to by mnie nie by艂o wida膰 ;D 偶artuje oczywi艣cie, ale ten trik na pewno wypr贸buje, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem bla wi臋c pomagam sobie nieco takimi ciekawostkami, polecam ! :)

      Usu艅
  5. Hej kochana, Ja r贸wnie偶 o wi臋kszo艣ci z tych trik贸w s艂ysza艂am ale 艣wietny pomys艂 z tym postem :) :) :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietny post :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, b臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsu艅
  7. WoW, nie wiedzia艂a, 偶e kredka zmieknie pod wp艂ywem opalania :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacje i propozycje wej艣膰 w linki :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nie zna艂am tego patentu z samoopalaczem, a te偶 nale偶臋 do bladzioch贸w :D
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do robienia mieszanek ! :D

      Usu艅
  9. Co to za numerek pomadki w kredce z GR?

    OdpowiedzUsu艅
  10. fajny post! :D zadziwi艂a艣 mnie tymi podgrzewanymi kredkami haha :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ile fajnych produkt贸w, kt贸rych nie znam ;-) Masz pi臋kne w艂osy tak na marginesie! ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Super post i pi臋kne zdj臋cia :)
    Pozdrawiam :*
    karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Pomys艂 ze szminka jest cudowny :)) ale r贸偶u nigdy nie zapomn臋 ! :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tez tak m贸wi艂am :( Ale poradzi艂am sobie! :D

      Usu艅
  14. Fantastyczne porady, ja ju偶 wyrzuci艂am kilka kredek, bo okaza艂y si臋 by膰 twarde, a tu prosz臋 mo偶na by艂o uratowa膰 spraw臋 :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsu艅
  15. Niekt贸re widz臋 pierwszy raz i na pewno z nich skorzystam :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacj臋 :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  16. Fajny ten pomys艂 z samoopalaczem, moja sk贸ra nie chwyta s艂o艅ca jako艣 zbyt dobrze, wi臋c wypr贸buj臋!

    http://mvrcelia.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsu艅
  17. Zna艂am wszystkie triki opr贸cz tego z samoopalaczem , 艣wietny jest:)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Musz臋 przetestowa膰 Tw贸j trik z oliwkowaniem lub klejowaniem okolic oko艂o paznokcia przed jego malowaniem :-). Zawsze mi si臋 co艣 rozleje doko艂a.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Klej bardziej bo oliwka mo偶e wla膰 sie na paznokcia :)

      Usu艅
  19. 艢wietny post, musz臋 przetestowa膰 te triki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) lilalienlife. blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  20. Hi dear!! your blog is really nice and your posts are very interesting !!! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately. kiss. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsu艅
  21. O o tym z ta wazelina kiedy malujemy paznokcie - nie wiedzialam!
    Cos dla mnie <3
    Makijaz mam zawsze perfekto, ale paznokci nigdy nie umiem pomalowac dobrze, warto znac ten trick, na pewno go zapamietam, szkoda ze dopiero teraz przysiadlam do Twojego wpsiu, bo 5 minut temu malowalam paznokcie - jak zawsze lakier wszedzie tylko nie na paznohciach haha ;)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Znam to dlatego w艂a艣nie tak robi臋 ale bardziej przydatny jest ten klej jest bardziej precyzyjny :) !

      Usu艅
  22. great ideas xx
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  23. Rewelacyjny patent z rozem-szminka ! Nigdy wczesniej o nim nie slyszalam, a teraz okaze sie zapewne bardzo przydatny, poniewaz czeka mnie podroz do Hiszpanii <3
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuje :*
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsu艅
  24. Mega post jak zawsze ❤pomagdki z golden rose najlepsze,pe艂no cudownych rzeczy a pomys艂 z tymi kluczami mega
    Pozdrawiam
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  25. Powiem szczerze, 偶e o trzecim triku nie mia艂am poj臋cia. A偶 za chwileczk臋 wypr贸buj臋 ten patent :D
    艢wietny post! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  26. Wow, o wielu z tych rzeczy nie s艂ysza艂am =D
    Skorzystam ze sposobu z klejem magic na paznokcie, poniewa偶 czesto wyje偶d偶am za p艂ytk臋 :)
    Super post!
    Pozdrawiam i obserwuj臋 :D
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oo tak klej sprawdzi si臋 艣wietnie do tego ;D

      Usu艅
  27. Jejku! Twoje rady s膮 naprawd臋 cenne, szczeg贸lnie przyda mi si臋 ta rada nak艂adania oliwy na sk贸rki podczas malowania paznokci. Zalane sk贸rki to moje utrapienie -.- Z tymi kluczami r贸wnie偶 fajny pomys艂 *.* <3
    Pozdrawiam i obserwuj臋 ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 obserwuj臋 ! :)
      Mi艂o mi to czyta膰 a takich post贸w b臋dzie o wiele wi臋cej :D !

      Usu艅
  28. Bardzo przydatne i ciekawe rady :)
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  29. zapomnia艂am o tym triku z kredk膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  30. Ciekawe triki :)
    Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacj臋 ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  31. Ciekawe triki, niekt贸re ju偶 zna艂am jak na przyk艂ad podgrzewanie kredki
    by troch臋 j膮 zmi臋kczy膰 i przywr贸ci膰 jej 偶ywotno艣膰 czy smarowanie sk贸rek
    czym np, wazelin膮 co pomaga pozby膰 si臋 lakieru z miejsc niepo偶膮danych ale
    dwa fakty wyj膮tkowo bardzo mi si臋 podobaj膮 :) pierwszy i drugi!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 pozdrawiam kochana :*
      Polecam to z r贸偶em zaoszcz臋dzisz miejsce i masz 2 w 1 :D :*!

      Usu艅

Nie kr臋puj si臋 i napisz mi swoj膮 opini臋 o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka