środa, 6 kwietnia 2016

News in my wardrobe! 👠 💎 💄 💅 💋

NEW!NEW!NEW!
#HAUL!
Uwielbiam mieć coś nowego, coś czego nie ma nikt w pobliżu mnie. teraz jest o to ciężko bo gdy chodzi nowa kolekcja w Sinsay, H&M czy Reserved to już pół szkoły w niej chodzi. Aczkolwiek zdarzają się perełki znienawidzone przez innych a kochane przeze mnie :)

Jeszcze jedno, chciałabym abyście wpadli i przeczytali te wiersze :
 KLIK
KLIK 


 
2. Buty Slip on na platformie - lokalny sklep.


3. Trampki - lokalny sklep.


4. Czółenka - elilu.pl


5. Torebka - Sinsay.

6. Naszyjnik - Szachownica.


7. Top - lokalny sklep.


 
8. Matowa pomadka w płynie- Lovely extra lasting numer 3.


9. Browliner - Catrice cosmetics - longlasting browdefiner w kolorze 030 Chocolate Brow'nie.


10. Matowy top coat - Golden Rose - matte top coat.


11. Kredka do ust - Golden Rose numer 14.


12. Róż do policzków - Revlon 012 Bronzilla Bronzat.


13. Krem nawilżajacy - NIVEA Soft.


14. Olejki do włosów - MARION nawilżenie,wzmocnienie, regeneracja, odżywienie.


15. Lakiery hybrydowe - SEMILAC 034 Mardi Gras, 040 Canary Green, 041 Caribbean Green, 045Electric Orange.


 16. Płyn micelarny - AA płyn micelarny do demakijażu.


I to wszystko, zaszalałam tym razem ale już długo taki wypad się nie powtórzy! :(... 

72 komentarze :

  1. też mam tę frędzlową ramoneskę :D jest cudowna!!! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo lakiery z Semilaca! pisz jak się sprawdzi żółty- na lato powinien być świetny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na paluszkach! jest świetny trzeba dać dwie warstwy i biały pod spód aby kolor był tak neonowy jak na opakowaniu - ale wygląda zjawiskowo ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam produkty Golden Rose!
    Top również posiadam,jest tani i naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha, mam to samo! Ostatnio kupiłam sobie kurtkę z internetu z nadzieją, że nikt takiej nie będzie miał. Kilka tygodni później widzę dziewczynę w identycznej-nawet kolor ten sam... :/

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest oburzające! Ale w sumie kto ją pierwszy miał? :D

      Usuń
  5. Kiedy ja chodziłam do szkoły, było mało sieciówek, raczej daleko od mojego miasta, ubieraliśmy sie w lokalnych sklepach i raczej ciężko było mieć coś takiego samego jak ktoś inny. A koszulka z minionami skradła moje serce <3

    O dwóch kosmetykach, które widzę u Ciebie pisałam właśnie na blogu! Zapraszam serdecznie
    http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę zobaczę *-*
      Taak to było fajne teraz to nawet te rzeczy z sieciówek sie powtarzają wszędzie :)

      Usuń
  6. Ooo top w minionki jest uroczy! ^^
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor kredki do ust :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ru2upPG9iow

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose i Marion! Uwielbiam! :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak dwie najlepsze i najtańsze firmy :3

      Usuń
  9. wszystko bym przygarnęła, genialne zakupy <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sinsayowa Kurta bardzo ładna. Sama kilka dni temu też kupilam skórę i też w sinsayu tylko że inną.
    W tym też sklepie oglądałam właśnie tą torebkę, i myślałam nad nią długo czy nie kupić. Ale jeszcze nie kupilam, moze innym razem ;)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo pakowana i dobrze sie ją nosi :) !

      Usuń
  11. Uwielbiam wszyyystko, co jest z sinsaya <3 Są tam naprawdę świetne rzeczy i to nie w tak wysokich cenach :) Widzę kilka produktów GR <3 uwielbiam :) a pomadka od lovely również świetna - mam dwa kolory :)
    Pozdrawiam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR z Lovely rządzą moją kosmetyczką :3

      Usuń
  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z tymi zakupami hehe,podoba mi się torebka:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenne lakiery semilac :) Pomadkę z Golden Rose i wibo posiadam :D
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się taka ramoneska! Piękny blog *-* Jedyną rzeczą do której mogę się doczepić to fakt, że na głównej stronie zdjęcia są zniekształcone :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też to zauważyłam i nie mam pojęcia jak to zmienić - może Ty wiesz?

      Usuń
  16. Super :)kochana gdzie zakupilas ten roz z revlona ?po za tym bardzo masz dobry gust w ubiorze :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mozna go dostać w wybranych Rossmanach lub na storonkach różnych z kosmetykami jest nawet w promocjach! :D

      Usuń
  17. Planuję kupić sobie ramoneskę, Twoja jest śliczna! I pierwsze trampki!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Polecam Pasują do wszystkiego :)

      Usuń
  18. Posiadam takie same slip-ony :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ramonka z frędzlami- rockwa i charakterna- jak najbardziej moje klimaty <3
    slip ony i kolor pomadki rownież bardzo mi się podoba- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane :)

    świetne łupy Ci się trafily :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadek? :>
      Uwielbiam wszystko co ma charakter !

      Usuń
  20. Super post, bardzo mi się podoba ramoneska, jest prześliczna, kredki do ust, no mam do nich słabośc, cudny kolor i pasuje do Ciebie :) Obserwuje i Zapraszam do siebie http://moniaankaaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula mi się podoba :) w sumie mam podobną, ale druga taka sam aby nie zaszkodziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramoneska skradła mi serduszko! <3
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super Top! Uwielbiam minionki! :D
    Bardzo ładny kolor pomadki
    Zapraszam http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ramoneska bardzo mi się podoba i kredka do ust ma śliczny kolor :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O tej szmince w kredce z GR juz dużo słyszałam i nawet mam 2 w posiadaniu.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna jest takurteczka z frędzelkami, ja ostatnio ciągle kupuję w sinsay, zwłaszcza kurteczki:)
    Mam praktycznie te same slip on :)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tam rzeczy są porządnie i fajnie wykonane ;)

      Usuń
  27. Bardzo fajne produkty, kilka z nich sama mam lub mam zamiar zakupić. Obserwuję!:D

    http://mvrcelia.blogspot.com/ zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj ja też nie lubię ubierać się tak jak inni, ale w tych czasach to niestety nie jest łatwe. Podobają mi się te olejki do włosów... Chyba się w nie zaopatrzę niedługo :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety teraz duzo osób wygląda jak klony... :)
      Polecam czynią cuda na moich suchych włosach :)

      Usuń
  29. Śliczne buciki! <3
    Zapraszam na konkurs do mnie, do wygrania tangle teezer i inne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne rzeczy! :)
    Uwielbiam takie kurteczki, sama mam ze 3.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne nowości ;) kupiłam bardzo podobną torbę, do tej którą masz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka