niedziela, 20 marca 2016

TEYZZ

Dzień dobry!

 Ten tydzień był jakimś tygodniem listonoszy i kurierów i szalonych zakupów wraz z dalekimi wyjazdami!

 

Ale nie o tym dziś,

 otrzymałam wczoraj list z wygraną niespodzianką od blogerki TEYZZ 

 
 



Oprócz Tego, że Monika(mam nadzieję iż mogę się zwracać do niej po imieniu) pisze świetne życiowe posty to w dodatku wytyka błędy współczesnego świata, podtrzymuje na duchu, daje wiele rad jak i robi recenzje kosmetyków.

 Postanowiłam sama z siebie pokazać Wam co dostałam od niej i wspomnieć paroma słowami o blogowaniu Moniki - zapraszam do niej serdecznie, zostańcie na dłużej z nią i przeczytajcie wcześniejsze posty wtedy zrozumiecie mój zachwyt i respekt do jej bloga i osobowości.

 
1. Lakier do paznokci z LUXURYparis o numerze chyba 32 :D Kolor jest beżowym nudziakiem - trwały do od kiedy go dostałam jeszcze się nie zdarł i prezentuje się pięknie ma moich długich szponach :)

 
2. Lakier do paznokci z wibo i to jest też chyba o numerze 16 ( nie wiem czy to kolor czy seria o_0) w sumie jest biały, bez drobinek kocham go. Niestety lakiery z wibo maja to do siebie na moich paznokciach, że szybko pękają wiec u mnie piękny śnieżnobiały efekt utrzymał się 1 dzień - ale i tak będę używać np do zdobień :D

 3.Gąbeczka trójkąt chciałam porównać ją z gąbeczka podobną do gąbeczki BB. Jest fajna miałam je już takie malutkie 6 z Rossmanna jednak nie uznaje ich w makijażu bardziej pasują do gradientu - ombre na pazurkach. 

 

Chciałam bardzo podziękować bo jestem maniaczką lakierów zwykłych jak i hybrydowych, buziaki dla Moniki i wpadajcie do niej!! :)


77 komentarzy :

  1. To miłe, że chwalisz się nagrodą, reklamujac jednocześnie jej bloga :). Nie wiem czy to był wymóg wygranej, ale jeżeli nie to naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że sama z siebie chciałam pokazać i nagrodę i bloga dziewczyny :)

      Usuń
    2. Nie to nie był wymóg wygranej Aurelcia jest osoba która mówi pisze co myśli więc to wszystko jest szczere z jej strony :-)

      Usuń
    3. Nie to nie był wymóg wygranej Aurelcia jest osoba która mówi pisze co myśli więc to wszystko jest szczere z jej strony :-)

      Usuń
  2. Kochana jesteś i cieszę się, że drobiazgi Ci się spodobały. Pozdrawiam Aurelka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za możliwość wygranej :3 również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. swietny poscik i recenzja ;)
    bardzo ladny bezowy kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten lakier LUXURY, od jakiegoś już czasu poszukuję tego jednego jedynego, idealnego odcienia i ciągle coś mi nie odpowiada, eh :D W każdym razie, ten tutaj wygląda obiecująco! :)
    Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do testowania! <3

      Usuń
  5. Super lakiery :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! :) osobiście bardzo lubię lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty! Gratuluję wygranej:)
    Może wspólna obserwacja? Ja już #87
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewka, ale nie interesuje mnie obserwacja na 2-3 dni :>

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej :D fajna paczka :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kororki, biały najlepszy *.*
    Gratuluje wygranej :) obserwuje <3
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, tak to prawda biel rządzi :))
      Wpadne i zaobserwuje :)

      Usuń
    2. Na pewno zostane tu na bardzo dlugo :) bardzo podoba mi sie twoj blog I sposob w jako piszesz <3

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Polecam jajko jest bardzo fajne, a trójkąta używam do ombre :)))

      Usuń
  11. Oj taka paczka to od razu poprawiła by humor :) Zazdroszczę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej... sama bym chciała taka paczkę :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i u mnie będzie rozdanie czekaj cierpliwie! :D

      Usuń
  13. Gratuluję! Sama bym chciała taką paczkę! :) Piękne kolorki!
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier jest świetny :) Uwielbiam takie kolorki!

    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię białych lakierów, po dłuższym użytku moje paznokcie wyglądają jakby były brudne :D
    Bardzo fajny post,miło że dodałaś taki post :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widocznie dlatego u mnie sie długo nie trzymają :D
      Dziekuje, również pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Nie cierpię zwykłych lakierów :) od jakiegoś czasu przerzuciłam sie na hybrydy, które trzymaja sie okolo miesiaca i wzmacniaja paznokcie :)
    tak czy tak, post ciekawy :) pozdrawiam
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, za do hybryd nie mam serca schodzą mi po tygodniu bo je dzióbie :D

      Usuń
  17. Ja już od dawna nie używam zwykłych lakierów, jednak wygrana jak najbardziej super :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne nagrody :) ale z Wibo lakierów niestety nie lubię.

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnia jakość, ale kolory są super :)

      Usuń
  19. Fajne nagrody, na pewno przydadzą się w zyciu codziennym:) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello lovely!
    I love your blog, great posts! Would you like us to follow eachother? I just started following you on GFC #97 please follow back! Let's keep in touch & support eachother :-) Have a nice day, greetings from Italy, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuję bardzo za miły kom u mnie na blogu! :* Oraz mega lakier i miło dostać paczkę...same te emocje gdy sie rozpakowuje, nie ważne czy się za to płaciło czy nie :D
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, pisze co mysle mówie co pisze :D wpadne :)

      Usuń
    2. Odpowiedziałam na obserwacje, będę często zaglądać :)

      Usuń
  22. Świetne kolorki tych lakierów! Gratuluję wygranej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że polecasz inny blog na swoim! :) Miło, że są jeszcze takie osoby na tym ,,zawistnym" świecie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne kolory lakierów ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O ! Lubię lakiery z wibo :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. lets follow each other via gfc and facebook
    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks for your comment, but i can't see that you follow me

    OdpowiedzUsuń
  28. nudziak ładny! <3 masz może ochotę na wspólną obserwację? :D jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddałam obserwację :D
      pisałaś u mnie, że chcesz o coś mnie zapytać :) wejdź u mnie na blogu w zakładkę współpraca i tam masz e-mail :D pisz śmiało :)

      Usuń
  29. Gratuluję wygranej, bardzo fajne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie paczki są niezwykle miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne lakiery ;) Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje wygranej! Piękne kolorki lakierów! :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka