niedziela, 13 marca 2016

Spontaniczne życie. ʕꖘ ͜ʖꖘʔ


Cześć...
Zacznijmy od pytań.
Co sądzisz o spontanie w życiu a o całym życiu na spontanie?
Ja osobiście lubię mieć wszystko zaplanowane i wykonane to co w dany dzień ma być zrobione.
Jednak nawet najbardziej skrupulatnym i trzymających się notesika ludzi spotykają spontaniczne i niekontrolowane wyjścia, dodatkowe zajęcia  do Tego zalicza się niespodziewajka, którą zafunduje Nam druga połówka. Najczęściej korzystamy z takich odskoczni aby nie zatracić się i nie zdziczeć.  Sami także wymyślamy spontaniczne akcje. Zdjęcia niżej takie są jak i ten post. Zima na Dolnym Śląsku zaskoczyła chyba Nas wszystkich! W taka pogodę lubię gdy moja przyjaciółka Milena przychodzi do mnie na ploteczki, coś zawsze doradzi i poprawi humor. Dziś w ponury i zimny dzień postanowiłam pobawić się z makijażem na buzi Milki. Miałam nadzieję, że zdjęć będzie więcej bo pochłonięte dość żywą konwersacją zapomniałyśmy zrobić zdjęcia z kolejnych etapów makijażu.
A więc mam to co mam,
 i co mam daję Wam!



















 











Dziękuje za uwagę.

43 komentarze :

  1. Też wolę wszystko planować ;) inaczej by nic nie było po mojej myśli ;)
    piękne zdjecia.
    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na odwrót, raczej nie planuje, chyba ze chodzi np. o dużą
    podróż albo imprezę którą mam zorganizować, tak w tedy jestem
    bardzo zorganizowana. Lecz na co dzień, jestem na to zbyt leniwa :)
    piękne zdjęcia! no cudowna buzia :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Co do dużych imprez jestem gotowa już miesiąc przed tyle o ile już o niej wiem :D

      Usuń
  3. Ja wolę spontaniczność! :) Świetne zdjęcia :*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem spontaniczne akcje są najfajniejsze :)
    śliczny makijaż! bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się sama mam parę takich przygód i miło je wspominam :D

      Usuń
  6. Ja to jednak wolę mieć wszystko zaplanowane :)
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie mam czegoś rozpisanego w punktach, to zawsze bardziej się denerwuje.
    W moim przypadku planowanie sprawia, że czuję się lepiej.
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię planować aczkolwiek życie jest przewrotne i lubi czasem wszystko popsuć to jednak wybieram tę opcję. Czemu?
    Jako artysta jestem niepoukładana i tylko organizacja czegokolwiek sprawia, że trzymam się jakoś w ryzach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większe wydarzenia warto planować wcześniej, bo zawsze trzeba być pewnym, czy wszystko gra i czy wszystko gotowe. Jednak nie ma szans na to, aby przez całe życie trzymać się jednego schematu, bo to niemożliwe i nudne!

    pozdrawiam, itsatrifle.blogspot.com
    LINK DO BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje życie opiera się głownie na spontanicznych decyzjach ;p
    Śliczne masz paznokcie! a sesja wyszła fenomenalnie, zwłaszcza zdjęcie z kotkiem!
    Make up pierwsza klasa! <3

    obserwuję;*
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewnym etapie, już nie można zyć spontanicznie, z dnia na dzień...
    Ja należę do osob, ktorę lubią mieć wszystko skrupulatnie doparacowane w najmniejszym szczegole, zaplanowane- jednak często zdarza się, że te plany nagle coś mi krzyżuje grrrrr

    piękny makijaż :D
    i cudowny kotełek- też mam dwa koty :) i widzę, że ten buziaka w ko nawet dostał :D hehehe

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz to co zaplanowałam kilka godzin przed musiałam diametralnie zmienić co naprawdę wkurza :D

      Usuń
  12. Piąte zdjęcie jest bardzo ładne i naturalne :D A te zdjęcie kotka jest genialne! Jeśli chodzi o spontaniczne życie to czasem spontaniczne decyzje wychodzą nam na dobre :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a kiciuś to moja mała pociecha :3

      Usuń
  13. sweter jest mega! Zapraszam do siebie http://kingamaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Ja uwielbiam życie na spontanie! Nigdy nie umiem niczego planować :D
    blog-->klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przedostatnie zdjęcie jest mistrzowskie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię spontany, choć przeważnie mam zaplanowany kolejny dzień!
    Piękny makijaż i sesja prześliczna!!! Kicia też fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bardzo spontany, ale zazwyczaj wszystko planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem za spontanem!;)
    wszystko jest bardziej ciekawsze;)
    swietny poscik;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i blog!
    Bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post zdjęcia bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia:) Zapraszam do siebie. A tak po za tym jak Ci się sprawdza ta paletka z Lovely?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest świetna znaczy była wczoraj spadła i rozsypała się w drobny mak ;C

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka