wtorek, 1 marca 2016

Lutowe podsumowanie ☚

Dżem dobry sąsiedzi! 

Co u Was kochane mordki w marcu?!

Oh, oby ten miesiąc był lepszy niż ten miniony..i zakładam, że będzie tak bezwarunkowo!
Oprócz niekomfortowych i pewnych złośliwości losu pojawiły się też perełki trzymające mnie na duchu przez cały styczeń/luty 2016 roku. Bez wsparcia przyjaciółki i Bartka nie wiadomo czy miałbym ochotę pisać dla Was kolejny post ale też wasza aktywność mnie do Tego motywuje i Wy jak i moi najbliżsi  jesteście moimi ulubieńcami numer 1 w lutym - wtedy kiedy przełamałam się i zaczęłam pisać.

A więc jak na bloga modowego/ makijażowego i bla bla bla przystało zaczynamy ale już od numeru 2 !:

MAKIJAŻ :

✩. Podkład (czyli główna szpachla na której wszystko się trzyma) -L'OREAL PARIS Infallible 24H-matte. Jak przystało na podkład matujący...matuje ale na pewno nie 24 godziny. W trudnych warunkach nawet dla żołnierza przetrwał 9 godzin bez żadnej poprawki na mojej buzi. Kosztuje 59 zł ale rzeczywiście warto wydać tyle dla uzyskania trwałego efektu. Poza dużą ceną jest bardzo wydajny, ma średnią konsystencję taką którą lubię, jest średnio a nawet mogę stwierdzić że troszkę więcej niż średnio kryjący i ma wykończenie matowe co dla mojej cery jest rajem.


 
✩. Bronzer (smukła twarz od przodu, wyrzeźbione i mocno zarysowane kości policzkowe a niekiedy bokiem wyglądający jak siniak lub bezkształtna plama) -BOURJOIS Poudre Bronzante 52 - Wyglądający i pachnący bosko jak czekolada. Ma super wykończenie posiada w sobie złociste drobinki, które ożywiają cerę. Wygląda jak książeczka bardziej chyba zachwycił mnie wyglądem niż wykończeniem. Jego koszt to około 65 złotych..szczerze? nie polecam. Wszystko ładnie, pięknie ale niestety to nie jest to czego szukam.

✩. Pomadka (coś czego mężczyźni chłonni miłości nie cierpią (w większości)) - CATRICE Ultimate Stay 030 Wood You Love Me -została Ona moim najukochańszym nudziakiem jaki posiadam. Jest trwała ale nie do przesady. Ma satynowo- matowe wykończenie, smak migdałów i nie wysusza ust. Jej cena to około 20 zł. Produkt jest dość wydajny no chyba, że używanie pomadek jak ja.. no bo to już kocówka mojego opakowania  od początku stycznia.



PIELĘGNACJA :

✩. Złuszczenie i nawilżenie ( raj dla buziu kobiety jak i mężczyzny ) - MARION Profesjonalna Mikrodermabrazja - coś co odkryłam i od razu się w tym zakochałam. Jest to trzystopniowy zabieg dla naszej cery. Pierwszy krok to peeling złuszczający nasz martwy naskórek i oczyszczający pory. Drugi.. Serum. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienie skóry, nawilża i poprawia elastyczność skóry. Trzeci ostatni najprzyjemniejszy krok to maska. Zostawiona Ona na około godzinę ekstra nawilża i napina skórę. Jej kozt to zaledwie 3 złote więc tym bardziej zachęcam do cotygodniowego zabiegu! :)




 ✩. Odżywki do paznokci w których się zakochałam Sally Hansen w połączeniu z EVELINE cosmetics 9w1 robi szał na moich ledwo żyjących paznokciach w czasie odpoczynku pomiędzy hybrydami a żelami. Sally jest nieco droższa więc czyhałam na nią na promocji i się doczekałam niestety nie byłam zadowolona z jej rezultatów tak samo jak z Eveline 9w1 - po jednej warstwie chciałam zmyć ją z moich paznokci, ponieważ strasznie cierpiałam ale postanowiłam namalować jedną warstwę Sally a po wyschnięciu EVELINE i opłaciło się bo odżywki po połączeniu dały niesamowity efekt. Sally to około 25 zł w przecenie a EVELINE ma standardową cenę 15 złotych.


UBRANIA :

✩. Sweterki (najcieplejsze, najmilusie i najpuchate sweterki rzecz jasna wygrywają w tej kategorii) zazwyczaj kupuje je na lumpach albo wyprzedażach sklepowych. Oto kila z nich nie każdy ma metkę, więc tylko pokaże jak się prezentują :)



PIOSENKI :

✩. Gwiazdą Tego miesiąca dla mnie jest Piotr Rogucki, który odwalił niezłą robotę w piosence "Karmelowe" jest to piosenka wydana na światło dzienne około dwóch lat temu ale przeze mnie ostatnio odkryta.
 

 ✩. Sobuś wymiata w tym miesiącu! dla mnie dopiero się rozkręca piosenka "Jebać miłość", "Cannabis, Whiskey, ananas" i "Przepraszam" wypełniając mój pokój jednak  mała przeróbka znanego hitu "Jedwab" wypełnia dom jak i autko <3 Piosenka wydana w październiku ale jak zwykle doceniona po czasie.



 ✩. Podsiadło poszedł w dobrą stronę wydając "W dobra strone" - jego głos uwielbiają moje ciche głośniki w laptopie szkoda tylko, że zapuścił wąsy.. wygląda trochę jak  Freddie Mercury  :D


KSIĄŻKI :

✩. W sumie to mogę nazwać to tetralogią..."50 Twarzy Greya", "Ciemniejsza Strona Greya", "Nowe Oblicze Greya" i "Grey" wszystkie przeczytane dwa razy i ciągle mało.. oszalałam na jej punkcie niecierpiąca romansideł a kochająca kryminały i horrory. Z niecierpliwością czekam na film ale jednak mam nadzieję iż odwzorują film na książce nie jak pierwszą część...dużo scen ominięto i kluczowych akcji. Tak to jest kiedy ktoś na siłę chce wydać film nie czytając i zagłębiając się z książkę tylko siedzi godzinę lub dwie na słuchowisku i słucha jednym uchem a drugim wypuszcza kawałki książki.  I ciesze się, że aktorzy zostają ci sami ! podobno ale pasują jak ulał do Tego filmu i do siebie..w dodatku niedawno film został ogłoszony jako najgorszy film całego roku.. jestem zszokowana i zdegustowana bo oglądalność i pieniądze zarobione z biletów to miazga.



Wydaje mi się, że dość Was wymęczyłam swoim miesiącem choć mogłaby opisać każdy dzień ale nie sądzę, że ktokolwiek był by w stanie to wszystko szczerze przeczytać :( 

 

Co u Was w lutym wydarzyło się kluczowego? 

Polecicie mi swoich jakiś ulubieńców z tego miesiąca?

Dziękuję za uwagę i zachęcam do komentowania i obserwowania by być na bieżąco. :)


❤‿❤

72 komentarze :

  1. przyjemny wpis! super sie czyta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawid Podsiadło jest moim ulub. piosenkarzem :D bardzo fajny wpis !
    http://naciakaglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie i znalazł się utwór i wykonawca którym cię mecze (sobus)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sweterki :)
    a piosenka Dawida jest moim numerem 1 od początku tego roku :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 podkłady True Match z L'oreal ale tego Infalillible jeszcze nigdy nie miałam!
    Odżywki do pznoci z Eveline oraz Sally Hansen są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, najlepszy jaki kiedykolwiek miałam - teraz szukam tańszego zamiennika ! :)

      Usuń
  6. Dawid Podsiadło <3 właśnie słucham. I prześliczne sweterki :)
    https://niezwalniaj.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywkę z Eveline uwielbiam! ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się własnie do niej zraziłam ;/

      Usuń
  8. ciekawy wpis, bo pojawiły sie tylko tylko kosmetyki czy ubrania, a także ksiażki itp.
    zrobił na mnie pozytywne wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubieńcy to ulubieńcy - może to być nawet bielizna! :D

      Usuń
  9. Sweterki! <3 Świetni ulubieńcy! Super pomadka :)
    Mój Blog Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, fajnie napisany i bardzo przyjemnnie się go czyta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie miesiąca! Jestem ciekawa tego brązera! Moze kiedys go przetestuje! Sweterki ♡.♡ Interesujacy wpis! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bronzer niczego sobie ostatnim czasem szczególnie po kilku godzinach zauważyłam że zmienia się w pomarańcz na policzkach co nie wróży dobrze i tak samo nie prezentuje sie dobrze. :/ Jestem nieco zawiedziona.

      Usuń
  12. u mnie ostatnio podobnie w gustach :D !
    A o podkładach z Loreala co raz częściej słyszę, chyba trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam, godny dostrzeżenia ! :)

      Usuń
  13. Świetne podsumowanie miesiąca! :)
    Mamy podobnych "ulubieńców"!:D
    http://marlenaishappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sama bardzo długo szukałam dobrego podkładu który nie wysusza mojej skóry i także jest on ten sam podkład z firmy L'OREAL PARIS ♥ Na samym początku nie byłam przekonana co do tego ale teraz śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy podkład jaki kiedykolwiek stosowałam! :) W wolnej chwili zapraszam na krótką notkę na moim blogu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą piosenkę Dawida Podsiadło <3 Jest taka super i tak świetnie wpada w ucho !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam jak kilka miesięcy temu również kupiłam sobie bronzer, który jest moim ulubieńcem w każdym miesiącu. Uwielbiam go za to, że moja twarz dzięki temu wygląda na dużo szczuplejszą! :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post :) Uwielbiam te piosenki! OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam piosenki Soboty ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład też lubię. Ma bardzo fajne krycie tylko dla mnie jedynym małym minusem jest kolorystyka, bo 11 Vanilla dla mnie jest za różowa :c Ale i tak lubie krycie i wykonczenie :)
    Pozdrawiam, Chmielova

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krycie i wykończenie jest super :)

      Usuń
  20. super post :) bardzo przyjemnie się czyta :) pozdrawiam http://sayaen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam wiele pozytywnych opini na temat tego bronzera :) Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest dużo pozytywnych komentarzy o nim ;)

      Usuń
  22. Ten czekoladowy bronzer kusi mnie już od dawna! Muszę kiedyś spróbować, bo możliwe że mi również nie będzie odpowiadał.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niepewność jest najgorsza, a nie lepiej ci pójść do sklepu wymaziać się testerem i wyjść, ponosić go trochę? :D ja tak NIE zrobiłam :(

      Usuń
  23. Masz przepiękne paznokcie. :O Ogólnie bardzo ciekawy post. :3 Zostaję na dłużej. :3

    http://littleasiandream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o dziekuję :D staram sie je robić najlepiej jak potrafie :D

      Usuń
  24. świetni ulubieńcy :) myślę że marzec będzie
    o wiele lepszym miesiącem niż luty, w końcu w nim
    jest pierwszy dzień wiosny, a wiosna to zawsze
    optymistyczny początek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za cudowny komentarz skarbie
      aż zrobiło mi się cieplutko na serduszku :)

      Usuń
  25. Mam taką odżywkę do paznokci :) U mnei sprawdza się świetnie .Chciałam kiedyś taki bronzer ale cena mnie trochę zniechęciła :) Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cena jest strasza ale jako bronzer dla zimnych odcieni cer nie sprawdzi się pomyslnie :/

      Usuń
  26. Tego podkładu nie miałam, ale brzmi bardzo zachęcająco! :)) Uwielbiam sagę Grey`a, geniusz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolorek tej pomadki, książki uwielbiam!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dawno mnie tu nie było :) ale śwnietnie napisane wszystko jak zawsze :) została mi jeszcze tylko jedna część greya do przeczytania i będę spełniona :D http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracaj cześciej :3 w takim razie spełniaj się ! :D

      Usuń
  29. Dawid Podsiadło - w dobrą stronę <3 najlepsza piosenka ^_^ super post i genialne zdj *>* napewno jeszcze tu zajrzę !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaintrygował mnie ten podkład :) Uwielbiam piosenkę Dawida Podsiadło! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Polecam wypróbować rozświetlasz z MySecret ,za taką cenę jest przeboski!
    noc-w-tokio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z chęcią go spróbuje! ma jakąś konkretną nazwę? :)

      Usuń
  32. Śliczny kolorek tej pomadki :D .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten podkład jest mega aledla mnie nie ma oczywiscie odcienia:c

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam styczności z tymi produktami jednak o bronzerze słyszałam już tak wiele, że nie mogę się doczekać aż znajdzie się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka