niedziela, 14 lutego 2016

#1.LBA - Liebster Blog Award

 

LBA...ale co to do cholery jest?!

LBA inaczej nominacja przez innego blogera w ramach uznania i docenienia Naszej pracy. Po dostrzeżeniu nominacji mamy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. Kolejnym krokiem jest nominacja wybranych przez Ciebie osób, które również odpowiadają na zadane 11 pytań przez Ciebie.
UWAGA! Nie powinno nominować się osoby która nominowała Nas.

Mam zaszczyt odpowiedzieć na 11 pytań od Noffik - której bardzo dziękuję.
 

1. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś i jakie lubisz?


Ostatnio przeczytałam "GREY" E.L. James. świetna książka opisująca 1 cześć książki 50 Twarzy Greya tylko oczami Christiana. Uwielbiam kryminały i horrory, ale tetralogia Greya mnie zaciekawiła i może więcej znajdę książek o podobnej tematyce.




2. Co Cię skłoniło/zainspirowało do stworzenia bloga?


Od jakiegoś czasu marzyło mi się pisanie różnych zawiłych i śmiesznych historii jak i szerzenie mojej kreatywności i stylu bycia. Chciałam zainspirować innych moimi stylizacjami, makijażami, manicure i fryzurami, które już nie długo się pojawią.


3. Jaką muzykę polecasz?


Oh mój przekrój muzyczny jest dość zróżnicowany ciągnie się od hevy metal po house aż do disco polo. A co do ulubionych kawałków..oh mam ich mnóstwo ostatnio jestem wsłuchana w dość żywy kawałek. :)


inne :


 i tak dalej...

4. Skąd czerpiesz inspiracje?

 

Hymm ciężko to określić, inspiracje na stylizacje biorą się od tak. Ubieram spodnie i łącze do nich pasujące rzeczy. Fryzury jak mnie palce poniosą, paznokcie jaki mam humor taki też biorę kolor :D

5. 3 ulubione blogerki.

 

1. Jest to na pewno maxineczka - jej makijaże to czyta poezja..

2. DEYNN - lubie jej zdjęcia, ma ciekawe i prezentuje się na nich ładnie

3. Maddinka - która niestety od Nas odeszła - uwielbiałam w niej wszystko urodę, pisanie, zdjęcia...

6. Jakie jest Twoje marzenie?

 

 Nie mam marzeń, raczej są to cele, których nie ujawniam aby nie zapeszyć! :D

7. Idealne miejsce dla Ciebie to?


Jest to na pewno ciepłe miejsce nie będzie zimy, w którym będę miała swoich najbliższych przy sobie. Będzie tam dużo sklepów z moimi ulubionymi markami. Miejsce w którym osiągnę swoje życiowe cele.

8. Na jaki koncert byś się najlepiej wybrała?


Oh bardzo Tego dużo, jednak ostatnio znalazłam materiał z koncertu DIE ANTWOORD, który bardzo mnie zafascynował i na nim właśnie chciałabym się znaleźć ❤

9.  Na co zwracasz największą uwagę na blogu?


Nie patrzę aktualnie jaką mam czcionkę czy na sam wygląd bloga ale to też jest ważne póki co chce się skupić na treści. Kiedy już zyskam stałych czytelników na pewno zadbam o lepszy bardziej przejrzy i oryginalny wygląd bloga :)

10. Od kiedy prowadzisz bloga?


Jak widać od niedawna, mój pierwszy post pojawił się 17 stycznia Tego roku.

11. Opisz swój blog w trzech słowach.


Kreatywny.

Pomysłowy.

Wyrazisty.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za przeczytanie teraz nominuję 11 kolejnych osób aby odpowiedziały na moje pytania :

1. sylwialesniowska1221
2. lorendezain
3. marcelinakornelia
4.  ewelinaxx
5.  lisabella-ela
6. lifeisaconstantgame
7. nowaksisters
8. magdalenaklak
9. wszystkooczymmarzakobiety
10. saynika
11. myylifeedreams


I to moja lista 11 pytań :


1.Co natchnęło Cię aby założyć bloga?
2. Kto lub co Cię inspiruje w dalszym działaniu? i dlaczego :)
3. Najczęściej używane przez Ciebie portale społecznościowe.
4. Wymarzony : kosmetyk, ubranie, gadżet.
5. Bez czego nie możesz żyć a z czego mogłabyś/mógłbyś zrezygnować?
6. Jest coś co chciałabyś/chciałbyś zobaczyć/ powtórzyć jeszcze raz?
7. Wymarzone miejsce, w którym chciałabyś/chciałbyś się znaleźć?
8. Wygrywasz w lotto 100. 000 złoty na co je przeznaczasz?
9. Życiowe cele/marzenia.
10. Oglądasz viral/vlog itd na youtub'e? jakich masz tam ulubionych youtube'rów i czy nie chcesz sam/sama zacząć nagrywać?
11. Czy udzielasz się jako wolontariusz/ka?


Proszę o kontakt jeżeli już odpowiecie na pytania z chęcią poczytam szczere  odpowiedzi :)





28 komentarzy :

  1. Fajne odpowiedzi! :) Gram w orkiestrze i "Bohemian Rhapsody" to jeden z nowych utworów :)


    http://blogoczaminastolatki.blogspot.com/2016/02/love-is-in-air.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :P Na pewno jeszcze wpadnę :P http://mirabill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe LBA :) pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie sie zastanawiałam co to jest :D
    Bo ktoś mnie nominował :D
    a dopiero zaczynam i za bardzo nie mialam pojecia co zrobic :D

    Jakie Cudowne <3
    Ja w środe idę zrobić nowe :d

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na Walentynkową stylizacje do mnie ~! :*
    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona zabawa! :D Brałam w niej udział swego czasu hehe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratuluję :) Świetna jest ta zabawa, bo można dzięki niej poznać wiele nowych blogów <3
    A i piosenki super ;D
    Pozdrawiam http://sheoviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje fajnie poczytać o innych :)

      Usuń
  7. Fajny tag :)
    Dużo osób jest ostatnio do tego nominowanych :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? -zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do darmowego konkursu który organizuję na blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję za nominację! Odpowiedzi już są :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award-3.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi, przyjemnie się czyta :) uwielbiam oglądać Maxineczke, a DEYNN jest dla mnie trochę sztuczna, aczkolwiek tez nic do niej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się zgadzam, fajnie ją ogladać czasem ;)

      Usuń
  10. Ja również lubię te same typy muzyki co Ty, super blog!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo osób dodaje taki właśnie post :)
    Ciekawe odpowiedzi, fajnie wyszło!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie: Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szok ! duzo nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie, ciekawie :3


    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka