środa, 27 stycznia 2016

Moja codzienna rutyna ❄

Dzień : 24 styczeń 2016 rok

Temat : Moja codzienna rutyna.

Wstęp :

(Dzień  poprzedni, godzina 23:30 - mózg reaktywacja) Otoczona jeszcze szumem minionego dnia próbuję zasnąć.. Jedna owca, druga owca, trzecia, czwarta, baran, kot, pies, NO ZAŚNIJ WRESZCIE! Deszcz monotonnie stuka w rynnę w rytm "I follow the rivers".. A może raczej "Wlazł kotek na płotek"...  Leżąc i myśląc nad genezą ludzkości wpadłam nagle na świetny pomysł na sesję zdjęciową. Plener, wieczorne niebo i piękny gigantyczny dzbanek z filiżanką postawiony w rynku na czas karnawału... Tak, to jest to.. No nic, śpię.



Rozwinięcie :

Rano budząc się po niemal bezsennej nocy wstaje jak upiór, cała rozczochrana, wory i sińce pod oczami... Spoglądając w lustro myślę "to ja? koszmar".
Po 15 minutach tak zwanej "porannej toalety" jestem w stanie patrzeć we własne odbicie. Włosy proste i nawet ułożone, brak zasinień i wypoczęta twarz. Hmm, co ja to jeszcze... O nie! 30 minut do autobusu! Zdesperowana zaczynam walkę z czasem, szybki dzienny makijaż pierwsze lepsze wyrwane ubrania z czeluści szafy. Zadowolona, pomalowana i gotowa do dzieła wychodzę z domu aby głosić ludowi ewangelię piękna.
Do autobusu wkroczyłam pewnie, przeżuwając ostatnie kęsy kanapki z goudą, którą mama wcisnęła mi do ust, gdy stałam już w drzwiach. "Jacy oni są natrętni, ruchliwi, gadatliwi i w ogóle mają w sobie tyle życia.." -myślę. Znudzona codziennym chaosem próbuję powtórzyć sobie ostatni temat z matematyki..
W szkole jak to w szkole.. lekcja, przerwa, lekcja, kolejna jedynka z historii i znów przerwa i tak kilka razy, w końcu po zakończonych zajęciach pełna energii i entuzjazmu wypadam ze szkoły jak poparzona.

Wsłuchując się w kolejne sygnały połączenia, bo przecież Milena nigdy nie odbiera telefonu za pierwszym razem, tworzyłam w głowie plan Naszego dnia. Po jakimś czasie spotykamy się pod szkołą. Najpierw rozeznanie w terenie, później spacer po sklepach.. Temperatura obiecująca, jakieś 11 stopni mrozu.. Wątpię, żeby mój genialny plan zdjęć wieczornych wypalił, jest dopiero 14:30. W końcu przemarznięte uznajemy, że filiżanka i dzbanek zostają ale nocne niebo odpada bo zamarzniemy pod nim (w sumie ta doba była najzimniejsza w ciągu ostatnich dni).

Zakończenie :

 Zdjęcia wykonane, buzie uśmiechnięte chociaż zmarznięte..uff wracamy do swoich domów.
A oto praca wykonana przez dwie młode osoby, które wzajemnie pomagając sobie rozwijają swoje pasje.




 ❄
 ❄
 ❄
 ❄
 ❄
 ❄
 ❄
 ❄
 ❄



Dziękuję za wytrzymanie do końca, dodaj komentarz i zaobserwuj by być na bieżąco.
               

69 komentarzy :

  1. Super Zdjęcia :) Masz Piękna Urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zawdzięczam przyjaciółce i dziękuję :)

      Usuń
  2. Piekne zdjecia! Slicznie wygladasz :)
    Zapraszam www.tojaerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawym sposobem jest napisany ten post.
    Zazdroszcze Ci urody :)
    Zdjecia sa rewelacyjne!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo śliczna, więc i zdjęcia ładne :)
    Pozdrawiam
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te zdjęcia :) Ładny płaszczyk , Pozdrawiam Serdecznie :) I zapraszam do siebie Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są super! :)
    Masz ciekawy styl pisania, lekko się czyta Twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą piosenkę :) Zdjęcia super !
    Zapraszam do siebie :) http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a nuta jest świetna :D
      Wpadne do ciebie :)

      Usuń
  8. świetnie napisany post, a zdjęcia są naprawdę cudowne. super sposób pisania i ogólnie ładny blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie widziałam takiego posta! Miło mnie zaskoczyłaś! :D

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna ! bardzo fajny post przypominający moją poranną rutynę ;)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W ciekawy sposób napisany post.Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne zdjęcia! szczególnie to pierwsze :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia i masz przecudne błękitne oczy :o ja już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej bardzo dziękuję :) oczywiście wpadne :)

      Usuń
  14. Masz piękne włosy, życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi tez po zdjeciach zimno, ale wyszly Ci świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak dziewczyny napisały, powtórzę się i ja MASZ PRZEPIĘKNĄ URODĘ :*
    super zdjęcia <3
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Booże zazdroszczę Ci meega urody! Świetna stylizacja :) Ja też jak rano wstaję nie mogę uwierzyć w to, co widzę w lustrze!
    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nie tylko ja tak mam widzę ;D dziękuję !

      Usuń
  18. Bardzo fajny post
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Very nice outfits ^^ Love your coat :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :) Oczywiście nadal obserwuję :) Oby tak dalej,bo na chwilę obecną jest super! :D /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super piszesz i masz cudowne zdjęcia!
    Mam nadzieję, że kiedyś Twój blog będzie znacznie bardziej popularniejszy, ponieważ widać, że się starasz.
    Pozdrawiam.
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :) dziękuję ! :)))

      Usuń
  22. Zdjęcia szczerze średnio mnie zainteresowały, ale ładne. Dobrze się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to mawiają: Jak piękna modelka, to i zdjęcia cudowne wychodzą :D
    Szkolną rutynę znam bardzo dobrze, a "rutyna" pasuje idealnie. Tryb życia maturzysty to egzystowanie jak warzywko :P Wstać, zebrać się, do szkoły, wrócić, zjeść, pouczyć się, spać (y) A jeszcze jak ktoś dojeżdża i wstaje o 5 to wszelkie wolne od szkoły odsypia się każdy dzień . . . A potem się narzeka, że dzień za krótki i się niewiele zrobiło T_T
    Życzę Ci siły w tej szkolnej rutynie, bo to przyda się każdemu i wytrwałości w prowadzeniu bloga, bo jest bardzo, bardzo ciekawy :)
    Zapraszam też do siebie: http://to-be-a-vet.blogspot.com
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko <3
    Acaila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie czyta się tak długie i dopracowane komentarze! :)
      Niestety mam to samo bo wstaję o 5:20 :/ Póki co są ferie i odpoczywam i przygotowuję nowe posty !

      Pozdrawiam również i odwiedzę Cię :*

      Usuń
  24. Przypominasz mi królewnę Śnieżkę :D Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już któryś raz słyszę, miło mi dziękuję! :)

      Usuń
  25. Strasznie podoba mi się sposób w jaki piszesz, aż miło czytać :D Masz piękne włosy (ostatnio mam na tym punkcie obsesje więc to pierwsze co mi się w oczy rzuciło).
    Powodzenia z blogiem :)
    zapraszam też do mnie jeśli będziesz miała chwile ;) typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzękuję, wpadnę na pewno, buziaxy :*

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie , zostałaś nominowana do LBA ;) pozdrawiam cieplutko ;) ! http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) biore sie za odpowiedzi :)

      Usuń
  28. Czwarte od dołu zdjęcie, mistrzostwo!

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny płaszczyk i fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  30. Szalik dużo daje, ożywił tę stylizacje.

    Mogłaś zrobić więcej zdjęć na szarym tle, ten look traci pośród kolorowych kamieniczek. Pierwsze zdjęcie od góry wyszło rewelacyjnie! Takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na drugi raz użyje Pani wskazówek :)

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka